شرح وظایف واحد کارپردازی:
- اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- اقدام در تهیه کالا و خدمات مورد نیاز با عنایت به آیین نامه مالی شهرداری و ضوابط و دستورالعمل های صادره در حد نصاب معاملات.
- تهیه کالا و خدمات مورد نیاز در چهار چوب مقررات مالی و دستورالعمل های صادره و تحویل کالا و خدمات به واحد متقاضی از طریق سیستم انبار و اموال و همچنین تنظیم صورت جلسه کمیسیون تحویل.
- تحقیق و بررسی لازم در انجام معاملات جزئی با هماهنگی مسؤول مربوطه و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری.
- اقدام در خصوص اخذ مشخصات کامل و آدرس طرف معامله و مهر حداقل قیمت بر روی فاکتور ها.
- انجام معاملات متوسط برابر آیین نامه معاملاتی شهرداری و دستورالعمل های مربوطه.
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
- پیش بینی تجهیزات و ملزومات اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدهای مسئول شهرداری.
- دریافت فهرست تجهیزات و ملزومات اداری مورد نیاز واحدها و تنظیم برنامه خرید آنها حتی المقدور بصورت عمده .
- پیگیری خرید و توزیع مایحتاج کلیه واحدهای شهرداری بر اساس تقاضاهای رسیده با نازلترین قیمت و با کیفیت مورد انتظار با در نظر گرفتن اعتبارات مصوب و هماهنگی با واحد اموال و انبار.
- تنظیم اسناد هزینه لوازم خریداری شده طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداریها.
- انجام معاملات جزئی توسط متصدی خرید پس از جلب موافقت رئیس مربوطه .
- تهیه و تنظیم و ارائه گزارش از فعالیتهای انجام شده به مدیریت مالی